Mä näen usein unta että kuolen.

Viime yönä näin unta hautajaisistani, jotka olivat irvokas tapahtuma.

Mä näin kaiken siinä unessa jonkun vieraan näkökulmasta, oli ihnottava katsoa itseään kuolleena o.o

Mä olin niin iso ja läski ja painava, että mulle piti hommata kärry jolla arkku vedettiin haudalle, koska kukaan ei jaksanut kantaa mua.

Haudalla mä kuulin vielä jonkun kuiskaavan:

"No, onneksi kuoli näin nuorena ettei päässyt lihoamaan tuon enempää"

 

Ja sitten jotain muuta...

Olen laihtunut kuuteenkymmeneen neljään kiloon, siitä kun viimeksi kävin vaa'alla.

Vielä kuutisen kiloa niin on hyvä....

Tänään (tähän mennessä) olen syönyt vain  yhden ruissämpylän puolikkaat broilerileikkeleellä ( jossa on ~7kcal siivu) ja terveellisen marjahyytelön ja äskettäin vielä noin 170 grammaa kurkkusiivuja.